In deze concurrerende tijd is het voor ‘fysieke’ winkels van essentieel belang om van zoveel mogelijk bezoekers daadwerkelijke klanten te maken. De speciaal voor de retail ontwikkelde software van Symagic, verhoogt de conversie en zorgt ervoor dat de loonkosten verminderen. De software resulteert in onder andere de volgende inzichten en resultaten:
Voorspelling aantal bezoekers
Automatische planning benodigde medewerkers
Nooit te veel en nooit te weinig werknemers
Meer omzet tegen lagere kosten
Met behulp van de geavanceerde bezoekersvoorspellingen zijn er altijd precies genoeg medewerkers om een optimale service te bieden. De software heeft alleen de recente historische bezoekersdata van de winkel nodig. Beschikt u hier niet over, dan kunnen wij dit voor u verzorgen.
Download whitepaper
Het product
De online beschikbare personeelsplanning software voor retail beschikt
over veel verschillende functies, die zelf samen te stellen zijn, zoals bijvoorbeeld:
Forecast
Laat het systeem de benodigde aantallen bezoekers voorspellen, per uur voor de volgende maand. Dan kan er een effectieve planning worden gemaakt en staan er precies genoeg medewerkers op de werkvloer, wat zorgt voor een optimale service.
Geautomatiseerd plannen
Laat de software zijn werk doen en genereer automatisch een personeelsplanning, de planner hoeft alleen nog een definitieve controle te doen. Dit gebeurt op basis van vooraf afgestelde randvoorwaarden, zoals beschikbaarheid en competentie.
Agenda app
Altijd en overal toegang tot de eigen actuele planning. Ontvang real-time notificaties bij wijzigingen in de planning, deze is eenvoudig te checken en te wijzigen. Op ieder moment, op ieder device.